Як стати ідеальним клієнтом SEO

145

клиенты seo

Для вас, шановні минулі, справжні і майбутні замовники присвячується дана стаття, навіяна власним досвідом в спілкуванні та роботі з вами :smile: Отже:

Напевно, ви вже замислювалися, замовляти послугу SEO-просування і якщо замовляти, то в якій компанії, студії, чи у будь оптимізатора. Але, навіть обравши і зробивши замовлення, ви повинні розуміти, що все це буде не в той самий момент, а може тривати не один місяць. Вам лише доведеться спостерігати і оцінювати роботу фахівців. А для того, що б робота виявилася дійсно ефективною, потрібно правильно себе вести з оптимізаторами, підходити до всього цього зі знанням справи і про це ми зараз і поговоримо.

У момент просування сайту, напрямок SEO потрібно зробити найбільш пріоритетним у вже існуючої маркетингової стратегії фірми, компанії і т. д. в інтернеті. Тут є два підходи роботи з SEO-консультантом – ви можете відпустити його на свободу і не керувати ним, або можете взяти все в свої руки та смикати його кожен день не по разу з-за кожної дрібниці. Однак, не спеціалістам в цьому питанні починати керувати фахівцями не варто – справа може прийняти абсолютно несподіваний оборот і оптимізація вже вашому сайту не допоможе. А якщо ви зрозумієте сутність робіт і дасте йому можливість працювати з вашими фахівцями, які теж перейнятися цією ідеєю, то результати від оптимізації з’являться набагато швидше, а значить ефективність цієї роботи буде вище.

азы SEO оптимизации

Перш ніж замовляти послугу SEO потрібно, як можна більше дізнатися про неї, що ви, в принципі, в даний момент і робите. Можете зайти на спеціалізовані форуми, блоги, сайти і почитати статті про SEO, перейнятися цією справою і потім вже можна буде оцінювати роботу оптимізатора більш кваліфіковано. Звичайно, ви зараз скажете – навіщо мені щось вивчати, якщо я можу просто найняти працівника і змусити його працювати. Справа в тому, що ви в такому разі не зможете адекватно оцінювати його роботу – ви будете розмовляти буквально на різних мовах і робота може запросто застопоритися. Не кажучи вже про те, що ви можете помилково найняти якогось “шахрая” і віддавати гроші даремно. Так само, постарайтеся зрозуміти, що SEO-просування – це передусім робота над внутрішніми чинниками ранжирування сайтів (контент, навігація, юзабіліті і т. д.), а так само над зовнішніми чинниками ранжирування (посилання, коментарі, відгуки тощо). SEO-фахівці не програмісти і дизайнери не! Не навантажуйте їх роботою над кодом і дизайном сайту. У кращому випадку, це призведе до затримки в просуванні сайту, а в гіршому… не будемо про сумне :)

Рекомендую до прочитання: Три простих ради з оптимізації контенту для PR

Навіть грунтовно вивчивши питання просування і розкручування сайту, не варто вказувати SEO-фахівця як йому працювати і що робити – ви можете не знати всіх специфіки його роботи, а у нього є досвід, який допомагає йому в цій справі, а у вас немає. Так що йому все ж видніше, як саме розкручувати ваш сайт – інтернет дуже динамічний, він постійно змінюється і умови, за якими можна і потрібно оптимізувати сайт, теж постійно змінюються.

Белые методы раскрутки сайтов

Коли ви нарешті вибрали грамотного оптимізатора, експерта в цій справі, у вас не повинно виникати жодних запитань до нього, так як його портфоліо говорить за нього – він зробить все в кращому вигляді. А те, що ви апелюєте термінами і розумієте основи його роботи, має зробити вас в його очах більш компетентним і він буде радий пояснити, чим конкретно він збирається займатися і яким методом просувати ваш сайт. Але якщо оптимізатор не хоче говорити про свої методи, то все-таки з ним працювати не бажано – він може почати використовувати заборонені методи і ваш сайт отримає бан і буде викинутий з усіх пошукових систем.

Не потрібно сподіватися на чудовий результат незабаром – у будь-якій, навіть дуже гарної SEO-компанії можуть виникнути труднощі, так як пошукові системи часто змінюють свої алгоритми і їх доводиться знову і знову визначати дослідним шляхом.

Якщо ви витрачаєте багато грошей на SEO просування, ви повинні вимагати від оптимізаторів динамічною аналітики і постійних звітів про роботу.

Так як SEO-просування – робота на перспективу, вам потрібно більш спокійно ставитися до того, що ефект виявляється повільно. А знаючи основи роботи SEO, ви будете більш об’єктивні, і для вас не буде неприємних сюрпризів у роботі з оптимізаторами, а їх робота буде більш продуктивна.

Рекомендую до прочитання: Навіщо коментувати чужі блоги?

Замовити SEO-консультацію

Замовити SEO-оптимізацію