Яндекс. Острови

524

Острівний дизайн сервісів Яндекса

Всім привіт! Як багато могли помітити, зовсім недавно, а точніше 5 числа цього місяця, всіма нами улюблений Яндекс перейшов на “острівний” інтерфейс. Поки все це стосується тільки візуальної видачі, але від цього, як кажуть, не легше. Все це почалося ще минулого літа, коли Яндекс паредставил широкої аудиторії Острова, як абсолютно інноваційний продукт – абсолютно нову платформу з новим дизайном. Все це справа довго тестувалося, перероблялося, затачивалось і ось – черговий “цвях у грышку гробу органічної видачі забитий. Оновлений інтерфейс вже на всіх “екранах країни”.

Що нового піднесли “Острова” ?

Основні зміни:

У новій “острівний” версії пошукової видачі меню розташувалося в лівій частині екрану і стало “контекстним”, тобто на ньому відображаються тільки ті сервіси, які допомагають користувачеві знайти відповідь на конкретний запит в даний момент. Змінилися кнопки налаштувань пошуку в правому верхньому куті. Зникли цифри видачі.

Новый островной дизайн яндекса

Пропала нумерація видачі, вірніше не пропала а сховалася під “фавиконами” і я не думаю, що це “баг”. Що стосується блоку контекстної реклами, який зазвичай красувався над всіма запитами, то він став практично одного кольору з видачею. З цього можна зробити висновок, що порівняно зі старим дизайном, тепер вже точно видача орієнтована під контекст та ін. сервіси Яндекса, типу Маркету. Зрозуміло, що на просуванні сайтів все це справа не позначилося, але тепер (за комерційним запитам точно):

  • перші три посилання видачі – це контекст
  • потім йде Яндекс.Маркет
  • ну і потім вже органічна видача
  • а внизу, як ви вже напевно здогадалися, знову контекст :)

В результаті цього – за запитом “купити велосипед москва” мені видало аж 18 сайтів на першій сторінці і, увага, з них 7 органічна видача (загублена до контексті, маркеті і картах) і в першу прокручування вона практично не потрапляє, а решта сервіси Яндекса.

Рекомендую до прочитання: Drupal 7 – виявлена вразливість SQL

Яндекс Острова - новая выдача

Ну, молодці, будь на їх місці зробив би так само, є можливість – треба заробляти !!! ІМХО

Так що зараз звичайному користувачеві, не складе особливої праці переплутати хороший, добротний сайт з сайтом з контексту, цьому сприяють і практично нерозрізнений колір фону контекстного блоку і прихована нумерація результатів пошуку. Тепер клікабельність сайтів, які перебували в ТОП-10 відчутно знизиться мабуть.

Стовідсотково нова система пошуку “Острова” ще в процесі тестування, особливо цікавим товаришам можна глянути і помацати нову видачу зараз на бета.yandex . Як пишуть самі розробники. Завдання пошукової платформи Острова – не просто давати відповіді, але і пропонувати рішення. Якщо під запитом користувача розпізнається завдання (записатися до лікаря, замовити квиток, купити товар і т. д.), то до нього пошукова система може прикріпити рішення. Наприклад, таке:

Результат поиска в Яндекс Островах

[schema type=”event” evtype=”BusinessEvent” url=”http://promotiger.ru/news/yandeks-ostrova.html” name=”Яндекс.Острови” description=”Яндекс змінив інтерфейс пошукової видачі. Нововведення та основні відмінності від старої версії” sdate=”2014-06-05″ city=”Moscow” country=”RU” ]

Попередня статтяЯк сподобатися клієнту
Наступна статтяЧорний список (blacklist) замовника